Terug

Volg Hart van Nederland

Consumentenbond tikt Viaplay op de vingers: 'Reageer eens op de honderden klachten'

Consumentenbond tikt Viaplay op de vingers: 'Reageer eens op de honderden klachten'

Sport

22 mei 2022, 17:01

Terwijl Max Verstappen vandaag de leiding in het WK overnam, blijven Formule 1-kijkers gefrustreerd over de slechte service Viaplay. Sinds de Zweedse streamingsdienst de rechten van de grootste raceklasse overnamen regent het klachten, met name over de slechte beeldkwaliteit en het commentaar. De Consumentenbond deelde op de dag van de GP van Spanje een plaagstootje uit naar de zender.

"Hé Viaplay! Er staan een hoop onopgeloste klachten bij jullie bedrijf op Klachtenkompas. Al 321 in de afgelopen 12 maanden", schrijft de bond op Facebook. Jullie hebben een actief profiel, maar reageren al een flinke tijd niet meer op klachten. Zouden jullie weer het een en ander willen gaan oppakken? Laat het ons weten, we helpen jullie graag verder. Bedankt alvast!"

Onder het bericht zien Viaplay-abonnees hun kans schoon om hun frustraties nog maar eens te uiten. "Het beeld is weer droevig vandaag, niet scherp en al twee keer vastgelopen", reageert René. Voor Peter is het nog erger: "Het is kijken naar het loading-teken in plaats van de race van Max Verstappen. Dit is toch niet te verkopen?"

Foto: ANP

Deel dit artikel

Link gekopieerd
Ontvang onze nieuwsbrief
Wil je persoonlijke en indrukwekkende verhalen, met het laatste (positieve of regionale) nieuws, tips en achtergrond, in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.

Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.

© 2024 Talpa Network | Alle rechten voorbehouden.