Terug

Volg Hart van Nederland

Bushokjes met homoposters Suitsupply tientallen keren ingegooid

Bushokjes met homoposters Suitsupply tientallen keren ingegooid

112

6 mrt 2018, 16:05

Zo'n dertig billboards en bushokjes zijn gesloopt vanwege een poster van twee zoenende mannen. Al weken lang krijgt kledingmerk Suitsupply veel negatieve reactie op de nieuwe campagne. Ook werden veel van de posters beklad en afgeplakt met tape. Eerder verloor het bedrijf door de foto's al duizenden volgers op Instagram. Op de posters zijn twee mannen te zien. Zo zoenen ze op een foto en op een andere foto raakt een man in pak een man in een strak kort zwembroekje liefkozend aan. Ook via de mail ontving Suitsupply de afgelopen dagen vele honderden klachten en verwensingen. "Veel mensen vragen ons hoe ze deze posters aan hun kinderen moeten uitleggen", vertelt CEO Fokke de Jong van Suitsupply aan NU.nl. "Dat zijn vragen die we nooit krijgen als we een erotisch geladen poster met een man en een vrouw gebruiken." De campagne is te zien in 22 landen waar het bedrijf actief is. Alleen in Rusland en de Verenigde Arabische Emiraten worden de foto's niet vertoond. Beeld: Video Duivestein

Deel dit artikel

Link gekopieerd
Ontvang onze nieuwsbrief
Wil je persoonlijke en indrukwekkende verhalen, met het laatste (positieve of regionale) nieuws, tips en achtergrond, in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.

Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.

© 2024 Talpa Network. Alle rechten voorbehouden. Geen tekst- en datamining.