nieuws
1 feb 2023, 11:41
Het is voor ING-klanten op dit moment niet mogelijk om bankzaken te regelen. Zowel de app als de website (Mijn ING) ligt eruit.
Op allestoringen.nl zijn inmiddels meer dan 15.000 meldingen binnengekomen. Ook op Twitter klagen veel mensen dat ze niet bij hun rekening kunnen. "Is er weer storing gaande in de app?", vraagt Jessica zich af. "Ik krijg telkens een foutmelding te zien en geld overmaken is ook niet mogelijk." Ook Larissa heeft last: "Het inloggen op de website of via de app is niet mogelijk! Wat overigens erg vervelend is, gezien ik wel een aantal betalingen moet doen."
ING laat weten op de hoogte te zijn van de storing. De bank werkt aan een oplossing.
Beeld: ANP
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.