nieuws
7 okt 2019, 18:01
De Consumentenbond heeft honderden klachten ontvangen over de webwinkel van Neckermann. Het aantal klachten blijft toenemen. Klanten melden dat bestelde producten niet geleverd worden door Neckermann. Ook zouden terugbetalingen uitblijven en krijgen ze geen contact met het bedrijf om de problemen op te lossen.
In totaal heeft de Consumentenbond het afgelopen jaar 600 klachten ontvangen over de reisorganisatie. In augustus beloofde Neckermann nog de meeste problemen binnen een paar weken te zullen verhelpen, maar die belofte is het bedrijf niet nagekomen. Bovendien reageert Neckermann sinds een maand niet meer op klachten op het online klachtenforum van de Consumentenbond.
Via een bericht op de website laat Neckermann weten dat het 'in verband met technische en organisatorische problemen niet in staat is om nieuwe bestellingen aan te nemen' en dat klanten het later nog eens kunnen proberen. De Consumentenbond adviseert consumenten daar voorzichtig mee te zijn. Om geen onnodige risico's te lopen, is het advies om in ieder geval niet meer vooruit te betalen.
Ben jij ook gedupeerd door de chaos bij de webwinkel van Neckermann? Hart van Nederland is op zoek naar jou en je verhaal, en komt graag met je in contact. Je kunt de redactie mailen via hart@talpanetwork.com, bellen naar 020-8007777 of appen naar 0652600277.
Deel dit artikel
Ja, ik wil graag wekelijks de nieuwsbrief van Hart van Nederland ontvangen met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren.
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.